Zoeken in deze blog

zondag 23 december 2012

Wie zit waar?


Ooooooh ik ben ook zo NIEUWSGIERIG hoe dat allemaal werkt.

SOCIAL MEDIA
Wie zit nu waar, welke doelgroep wil je, wie volgt je, is het privé of zakelijk?
Volgens mij valt of staat het met wat je zelf wilt & bereid bent om er in te investeren.
Alles kost tijd! en dat vertaald zich weer in geld.
Adviezen genoeg ""bezint eer gij begint!"
En het moet wel leuk blijven;-)

Daar gaan we met een schot voor de boeg:

LINKEDIN
=
voor een ieder die je kent


FACEBOOK
=
voor iedereen die je hebt gekend


TWITTER
=
voor iedereen die je wilt kennen

mmm klink logisch, hoewel ik zelf ook onderscheid maak tussen privé (FB) en zakelijk (Linkedin)
en dan is Twitter een beetje het cement nu tussen beiden.
Ik ga weer verder met mijn speurtocht, die zich met name nu richt op PERSONAL BRANDING.
Want was is je boodschap?
En gaat het erom wat jij zend, of is het niet veel belangrijker wat een 'ander' van je vindt?
Een ding is zeker, zodra je het online zet is niks meer PRIVE.
Dus wees niet teleurgesteld wanneer anderen met je informatie aan de haal gaan, ga er vanuit dat het uit een goed hart komt;-)
Denk zelf goed na voordat je iets post.
Ik zal altijd de bron van 'content' vermelden indien van toepassing.
In het kader: "Wie goed doet, die goed ontmoet"

Toedeloe!

NB: je ziet ik ben ook maar een goed bedoelde amateur want er is natuurlijk ook nog Google+, Pinterest......, ......,  en Hyves (zijn daar nog mensen actief




zaterdag 22 december 2012

Goede Voornemens 2013

Heerlijk zo aan het einde van het jaar

Terugblikken

maar met name

Vooruitkijken

 in realistische zaken, maar ook

Dromen

het mag, het mag állemaal als je er maar van

Geniet!

Link naar Goede Voornemens Poster van MamaMarketing

vrijdag 21 december 2012

Lady Di van de 18e eeuw

http://www.lindamagazine.nl/2012/12/21/marie-antoinette-lustte-geen-taart

Altijd grappig de link naar 'naamgenoot' Marie-Antoinette, vrouw van de zonnekoning Lodewijk XVI.
Toedeloe!